Visoje Lietuvoje
Prekės su garantija
Taikomos nuolaidos
14 d. prekių grąžinimas
Lizingas, kortele
Prekių keitimas, grąžinimas ar trūkumų šalinimas vykdomas vadovaujantis LR Civilinio kodekso nuostatomis ir 2014-07-22 LRV nutarimu Nr.738 „Dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo”.
Lietuvos Respublikoje galiojantys teisės aktai visoms asmeninio vartojimo prekėms nustato 24 mėn. garantinį laikotarpį. Juridiniams subjektams garantijos terminas taikomas/netaikomas pagal gamintojų nustatytus garantinius terminus. Jei Jūsų prekė sugedo garantinio laikotarpio metu, mūsų autorizuoti gamintojo aptarnavimo centrai ją suremontuos nemokamai – tereikia pateikti prekės pirkimo dokumentą. Pirkimo dokumentą (kasos čekį, sąskaitą faktūrą ar lizingo sutartį) gaunate kartu su įsigyjama preke arba el. paštu, kai gauname Jūsų apmokėjimą už įsigyjamą prekę.
Garantija nėra taikoma:
•prekėms, kurios turi mechaninių pažeidimų, ardymo žymių;
•prekėms, kurios buvo naudojamos ne pagal paskirtį;
•prekėms, kurių gedimai atsirado dėl pirkėjo kaltės;
•prekėms su pažeistais serijiniais lipdukais;
•prekėms, kurios buvo remontuojamos neįgaliotame gamintojo servise;
•kai gedimas atsiranda dėl aplinkos veiksnių (audros, lietaus ir pan.), Force majeure (gaisro, potvynio) ar atsitiktinių išorės veiksnių poveikio (įtampos šuolio ir pan.); •jeigu gedimas atsiranda dėl į įrenginio vidų patekusių skysčių, daiktų ir pan.;
•jei pirkėjas nepateikia pirkimo dokumento (sąskaitos faktūros, čekio, lizingo sutarties);
•gedimams atsiradusiems dėl neoriginalių priedų naudojimo;
•susidėvinčioms detalėms (laidai, jungtys, akumuliatoriai, laikikliai ir t.t.);
•informacijai, saugomai informacijos nešikliuose;
•operacinėms sistemoms, ar kitai programinei įrangai.
Garantijos apribojimo arba netaikymo nuostatos suderintos su LR Civilinio kodekso 6.333 str. 3 dalimi.
Kilus klausimams dėl įgaliotų gamintojų servisų prašome rašyti info@lovosciuziniai.lt. Jei autorizuotas aptarnavimo centras nustatytų, jog Jūsų prekė garantinio laikotarpio metu sugedo nepataisomai dėl gamintojo kaltės (nekokybiška prekė), tokiu atveju iš autorizuoto aptarnavimo centro Jūs gausite pažymą, kurią pateikus mūsų parduotuvėje su pirkimo dokumentu, turite teisę prašyti pakeisti sugedusią prekę į kitą tokią pačią arba grąžinti Jums sumokėtus pinigus už prekę. Jei autorizuotas aptarnavimo centras nustatytų, jog Jūsų prekė garantinio laikotarpio metu sugedo dėl gamintojo kaltės (nekokybiška prekė), tačiau ją įmanoma suremontuoti, tokiu atveju Jūs turite teisę pasirinkti, nemokamai pašalinti daikto trūkumus (pataisyti daiktą), nemokamai pakeisti netinkamos kokybės daiktą tinkamos kokybės daiktą tinkamos kokybės daiktu, sumažinti prekės kainą arba vienašališkai nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį ir pareikalauti sugrąžinti už prekę sumokėtą kainą. Pasirinkus du pastaruosius variantus, kartu su pirkimo dokumentu pristatykite mums autorizuoto aptarnavimo centro pažymą apie tai, jog prekės gedimas yra garantinis. Jei nuspręsite prekę remontuoti, pasakykite apie tai Jus aptarnaujančiam autorizuoto aptarnavimo centro specialistui.
Garantija 2 metams taikoma tik gamykliniam brokui
Jei bus laikomasi taisyklingo naudojimo reikalavimų, garantija taikoma fiziniams defektams ir pokyčiams, jei deformacija sudaro daugiau nei 10 % nuo esamo gaminio aukščio. Garantija taikoma susidėvėjimui ir plyšimams, jei jie atsirado dėl gamybos ar medžiagų broko ir jei buvo laikomasi visų aukščiau pateiktų eksploatavimo taisyklių. Garantijos netaikomos čiužinio susidėvėjimui dėl normalaus jo naudojimo.
Norint grąžinti čiužinį dėl kitų priežasčių, jis turi būti nepažeistoje ir originalioje pakuotėje, nenaudotas. Transportavimo išlaidos negražinamos.
Čiužinio priežiūros instrukcija
Dalinis čiužinio minkštumo padidėjimas iki 15 % taip pat nėra laikomas broku. Viršutinis čiužinio sluoksnis susideda iš medžiagų, kurios prisitaiko prie kūno formų, todėl laikui bėgant gali atsirasti nežymūs įdubimai, kurie yra neišvengiami. Net geriausias čiužinys laikui bėgant darosi mažiau patogus. Nuvilkdami ir užvilkdami užvalkalą stenkitės nesugadinti užtrauktuko. Naudodami čiužinį jį vėdinkite ne mažiau kaip 6 kartus per metus.
KOKYBĖS GARANTIJA NEGALIOJA ŠIAIS ATVEJAIS:
GARANTINIO ATVEJO PRAŠYMO IR NAGRINĖJIMO TVARKA
Klientas apie kilusią problemą atsiunčia prašymą elektroniniu paštu info@lovosciuziniai.lt kuriame nurodo prekės įsigijimo datą, prekės defektą, prideda pinigų apmokėjimo kvito ir pirkimo sąskaitos kopijas, taip pat čiužinio nuotraukas. Garantinis skyrius išnagrinėja garantijos prašymą ir pateikia atsakymą per 2 (dvi) savaites. Būtinybės atveju atsakymo pateikimo terminas gali būti pratęstas, raštiškai apie tai informavus klientą. Be šių dokumentų čiužinys nebus priimtas. Sąskaita-faktūra yra reikalingi kaip pirkimo įrodymas.
Broko kilmę nustato garantinio skyriaus darbuotojas pagal elektroniniu paštu atsiųsta kliento informaciją.. O jeigu reikia, atvyksta į vietą ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo pirkėjo pareikštos pretenzijos raštu. Jeigu brokas pasitvirtina, pardavėjas įsipareigoja pirkėjui grąžinti pinigus arba pakeisti brokuotą prekę kita kokybiška preke (jeigu pakeitimui pasirenkama brangesnė prekė), pirkėjas sumoka kainų skirtumą. Jeigu pirkėjas nesutinka keisti prekės, per 14 darbo dienų pardavėjas grąžina sumokėtus pinigus. Tokiu atveju pirkėjas apmoka papildomas transportavimo išlaidas.
Spalvos internetinėje parduotuvėje gali skirtis nuo realios spalvos dėl nustatymų jūsų kompiuteryje, telefone, planšetėje.aptarnaujančiam autorizuoto aptarnavimo centro specialistui.